Terug  

Ondersteuning

en certificeringen

Zo optimaliseren wij onze diensten systeembeheer,
cloud en telecom voor je

Servicedesk
Bij onze servicedeskmedewerkers kun je terecht voor kleine wijzigingsverzoeken en verstoringen. Je bepaalt zelf de prioriteit van een servicedeskmelding. Meldingen kunnen door je worden ingedeeld in de classificaties ‘storend’, ‘serieus’ en ‘fataal’. Onze servicedeskmedewerkers inventariseren je verzoek en gaan er, indien mogelijk, direct mee aan de slag.

Relatieportal
Met onze online Relatieportal heb je altijd en overal inzicht in de historie en voortgang van onze dienstverlening voor jouw zaak. Serverspecificaties, bezoekrapporten, de status van projecten en servicedeskmeldingen kun je er eenvoudig terug vinden.

Hard- en software
Stabiele en consistente hard- en software dragen wezenlijk bij aan de betrouwbaarheid en snelheid van je netwerk. Niet voor niets werken wij uitsluitend met A-merken. Certificeringen en partnerships met A-merk fabrikanten en distributeurs garanderen op het juiste moment de juiste producten, tegen concurrerende prijzen. Niet alleen bij aanschaf, maar vanaf minimaal één dag verzorgt MoreThanJust.ICT ook de verhuur van vrijwel alles op ICT-gebied.

Consultancy & Projectmanagement
Tijdelijk extra ICT-capaciteit nodig door ziekte of piekdrukte? Specifieke expertise nodig voor een migratietraject of nieuwe ICT-omgeving? Wanneer een vraagstuk meer dan het gebruikelijke omvat, komt onze Consultancy & Projectmanagement goed van pas. Bij een kort- of langlopend project adviseren en ondersteunen we je voor een onafhankelijke oplossing.